2012. augusztus 25., szombat

2.Fejezet

-Az biztos.-nevettem,majd ledobtam magam mellé a telefonom.-Na és mit csinálunk?
-Öhm,filmezünk?Vagy főzünk,sétálunk,képeket csinálunk,beszélgetünk,dalokat írsz én pedig addig sminkeket próbálgatok a következő jelenéseidre?-sorolta a lehetőségeket.
-Pizza és filmezés?
-Tökéletes!-pattant fel a kanapéról.-deee utána képek! Kell egy új Twitter kép.-vigyorgott.
-Szerelmes vagy abba az oldalba?!-nevettem.-Na mindegy.Milyen pizza legyen?-kapartam fel a kanapé párnái közül a mobilom.
-Az sose baj.-vigyorgott.-Amugy hawaii.
-Akkor egy nagy hawaii.
Felhívtam a kedvenc pizza kuckónkat és megrendeltem a kaját,bő fél órán belül megérkezett a pizza és a filmet is kiválasztottuk.A LOL-t néztük.Imádom ezt a filmet!Egy igazi tinifilm.És van benne igazság is..nem is kevés.Miley Cyrus nem a kedvenc színésznőm de ebben remekül alakít.És végre olyan csávót raktak mellé aki illik is hozzá és jóképű is.
A film kb felénél voltunk amikor Ash megszólalt.
-Douglas Booth valami förtelmes jó pasi.-mutatott a képernyőre egy szelet pizzával mikor épp énekelt a szépfiú.Erre csak bologattam.
A film végére már teljesen ki voltunk ütve.Egyrészt mert ketten megettünk egy egész nagy pizzát, másrészt mert hosszú napunk volt.Ezért inkább elvonultunk aludni.
Bementem a fürdőbe és majdnem fél órán keresztül folyattam magamra a langyos vizet.Mikor rávettem magam,hogy kijöjjek a zuhany alól lemostam a sminkem és fogat mostam.Épp indultam volna a szobámba mikor Ashley megállított.
-Holnap hányra megyünk a 'találkozóra'?
-Nemtudom,Annie majd hívni fog engem...De biztos ami biztos,legyünk kész kilencre..-az utolsó szót egy ásítás elfolytotta.
-Okéé.Akkor majd felébresztesz.?
-Persze.-mosolyogtam rá kedvesen.-Vendégszobába alszol vagy velem?
-Veled! Milyen kérdés ez..-vágta be az áldurcit,mire csak nevettem.-..méghogy én a vendégszobába..tch..
Ezzel a kis monológgal bevonult a fürdőbe.Bementem a szobámba,az ágyneműtartóból kivettem még egy párnát,takarót és egy kispárnát.szerencse,hogy francia ágyam van.Különben mindketten a földön végeznénk reggelre, a sajátos karate tudásunknak köszönhetően,amit esténként gyakorlunk.Telefonomat felraktam töltőre és beállítottam hét órára.Bekapcsoltam a TV-m és próbáltam aludni.Kicsi korom óta rossz szokásom,hogy TV-vel alszom.Kell valami háttér zaj ahhoz,hogy elaludjak.Magyarán..félek a sötétben..nagyon..Nagy nehezen,fél tizenkettő felé elaudtam..

~

Reggel a telefonom csörömpölésére ébredtem,ahogy a rezgő mód miatt leesett az éjjeli szekrényemről.
Gyorsan lekapcsoltam a zavaró tényezőt és Ash felé fordultam.
-Ash,kelj fel.Reggel van..-nyögtem a szavakat rekedten.
Erre csak egy morgást kaptam válaszul.Hát jó,te akartad.
Nehezen felálltam,kivánszorogtam a konyhába,egy pohárba csurig öntöttem vizet,bevittem és ráöntöttem.Felsikoltott,majd kiugrott az ágyból.
-Reggel van.-mosolyogtam rá kedvesen.-És te akartad,hogy keltselek fel.
-Hatásos volt.-dünnyögte miközben az arcából próbálta kiszedni vizes haját.
-Menj te a fürdőbe először.Te úgyis hamarabb végzel mint én.
-Kössz.
Míg fürdött előszedtem a szekrényemből a mai viseletem,és kitettem az ágyamra.A szőkeség röpke fél óra múlva frissen mosott hajjal jött ki a fürdőből.Fejével a mosdó felé biccentett ami annyit jelentett,hogy 'mehetsz'. Bevonultam és beálltam a zuhany alá,lezuhanyoztam,hajat mostam,majd mikor végeztem egy törölközőbe csavartam magam és bementem a szobámba ahol Ash már megszárított,kivasalt hajjal ült az ágyon és a hupikék törpikéket bámulta.
-Ashley,kicsim..ideje felébredni.-szóltam rá vinnyogó hangon.
-Igenis anyuci.-vigyorgott rám teli pofival.-Sose foglak tudni lebeszélni ezekről a sapkákról,igaz?
-Soha az életben.-nevettem rá,mire csak sóhajtott.
Fogtam a cuccaim és bevittem a fürdőbe,felöltöztem és visszamentem az én szöszimhez,hogy csinálja meg a hajam.Isteni fodrász tudásának hála csak húsz perc volt.Aztán kapta magát és Ő is elment felöltözni. KImentem a konyhába és ittam egy pohár kávét,pont mikor Ashley belépett a konyhába akkor hívott fel Annie.
-Öt perc és a házad előtt vagyok.-mondta majd le is rakta.
-Neked is szia.-tartottam a mobilt még mindig a fülemnél.Ashre néztem aki egy kis kávét öntött ki magának.-Öt perc.
-Király.-kortyolt bele az italba és felsóhajtott.-Imádom a kávéd,megtartalak.
-Kössz.-nevettem.-Na menjünk,mindjárt itt van.-álltam fel és elraktam az irataim,mobilom és egyéb fontos dolgokat,Ash ugyanígy tett.Kimentünk a ház elé,becsuktam az ajtót és beszálltunk a pont akkor érkező Volvoba és elhajtottunk a leendő munkatársaim felé.Az út alatt Twittereztem.

@ImRoxanneWest: A nagy nap...xx

1 megjegyzés: