2012. szeptember 17., hétfő

10.fejezet

~

Reggel magamtól keltem,elég korán.Reggel hat tizenkettőt mutatott a telefonom. Forgolódtam még egy keveset majd rávettem magam,hogy kikászálódjak az ágyból. Elbotorkáltam a fürdőszobáig,fogat mostam,lezuhanyoztam,megfésülködtem.Magamra tekertem egy törölközőt és a maradék ruhámból próbáltam választani valami kényelmeset a két és fél óra hosszú repülő útra.Pár perc fejtörés után kikaptam a szekrényből pár ruhát és gyorsan felvettem.


Hajamat behullámosítottam,felraktam egy kis sminket és mentem be Ash-hez.Leültem mellé az ágy szélére,rázogatni kezdtem a vállát.Szokása szerint csak morgott.
-Ashley,egy órán belül indulunk.-rázogattam tovább.-Ott lesz Nathan,Tom,Jane,Annie,Max,Siva,Én,Te és Jay.Fel kéne kelni.-fordult egyet.sóhajtottam egyet.-Hozom a vizet.
Egyik szemét kinyitotta és úgy nézett rám.
-Kímélj meg.Beteg vagyok.-köhintett egyet.
-Hát jó.Akkor egyedül megyek turnézni.A legjobb barátnőm nélkül.-felálltam.-A fiúkkal.Én szegény,nem?
-Gonosz vagy.-ült fel és indult meg a szekrény majd a fürdő felé.
-Valahogy fel kellett keltselek.-kiáltottam utána.
Megcsináltam az ágyat,kisétáltam a konyhába a laptopom és annak töltője társaságában.Megcsináltam a szokásos West felé reggeli kávét,leültem a gépem elé,felmentem Twitterre hátha van valami új.
Sok mindent nem láttam.Csak a szokásos 'jaj de korán van' 'embertelenül korán van még' és társait.Néhány fan levélre válaszoltam,pár embert visszakövettem.Két pohárral megittam már a lötyimből mire Ashley kijött a fürdőből,teljes harckészültségben/értsd.:felöltözve.~a szerk./


-Nézz fel a Twitter profilomra.-ment el mellettem a kávéért.
Nem kérdeztem vissza.Felmentem a prof.-jára és egy kis üdvözlést kaptam.

@AshClarks: Igazán köszönöm a korai ébresztést.Nem is tudom mi lett volna velem ha pár órával többet aludtam volna.xxx

@ImRoxanneWest: Nem tesz semmit.És ne legyél 'tömegember'.

-Te még a fürdőszobában is netezel?-néztem rá komoly arccal.
-Mintha te nem szoktál volna.-ült le velem szembe egy bögrével és telefonjával.Hirtelen elég mérgesen nézett rám.-Mi az,hogy ne legyek tömeg ember?!
-Ne korán reggeltezz. Most is mindenki azt írta ki.-fordítottam felé laptopom,hogy ő is lássa a kiírásokat.
-Jó,de én megtehetem.-húzta ki magát.
-Oh,elfelejtettem.Te vagy Ashley Clarks.A stylist,sminkes,fodrász,asszisztens és néha fotós is.Hogy lehettem ilyen buta?!Teljesen kiment a fejemből,hogy te vagy Superwoman.-vigyorogtam rá.
-Ejnye lányom, szégyelld magad.-nyújtotta ki rám nyelvét.
Kis beszélgetésünk után felhívtam Annie-t az indulással kapcsolatban.Tájékoztatott minket,hogy egyrészt felkeltettük,másrészt háromnegyed óra múlva jön értünk és indulunk a Jane-l vett közös magán repülőnkön.
Nem tudtam,hogy ilyen jóba lettek ez alatt a kis pár napos munkai kapcsolat után..De mondjuk bagoly mondja verébnek.
A következő háromnegyed órát evéssel töltöttük.Vagyis én.Ash elment elpakolni a sminkeket,piperéket.
A koncertek miatt már lassan két hete koplaltam-a pizza és a meki is csak egyszeri alkalom volt-.Nem akartam úgy kinézni a 'porondon' mint egy kisebb termetű víziló.
A kajálási akcióm enyhén szólva kudarcba fulladt.Mivel nem ettem mostanában annyit,kaját se nagyon vettünk.Így a reggelim is csak egy szendvicsből állt.Ami még csak jól se esett.Ráadásul ahogy belegondoltam a koncert sorozatba,észbe kaptam valamivel kapcsolatban és még rosszabbul lettem.
Mivel most a srácokkal fogok koncertezni ezért az ő rajongóik is plusz nézőközönségnek számít.Ez pedig azt jelenti,hogy közel ötezer nézőnk lesz.Minimum.És hát én nem az a fajta nyugodt ember vagyok,aki ha kiáll több száz-ezer másik ember elé nem kapja el az első tíz percben a rosszullét.Remek.Így már álmos,éhes és lámpalázas is voltam.
Ash jött ki a konyhába és gondolom észrevettem a 'bevagyoktojva' tekintetem.Mivel mindent ami a kezében volt lerakott a pultra,maga felé fordított, arcom a kezei közé vette és úgy beszélt hozzám.
-Roxanne!Az isten szerelmére! Nehogy most kezdj el félni.Kismillió koncertet adtál már.És mindegyik csodásra sikerült.Ezek is olyanok lesznek mint a többi.Észre se veszed majd,hogy milyen hamar vége lesz a szereplésnek.És tudod miért?Mert el fogod elfelejteni ezt a nyavajás lámpalázat! Mert téged színpadra szültek.És akit színpadra született az nem lesz lámpalázas.Ha meg bármi is lesz.A fiúk és én kihúzunk majd a csávából. Az tuti.-hadarta a hegyibeszédet.-Érthető?
-Érthető.-válaszoltam.
-Na akkor bőröndre fel és go a kocsi mert az előbb láttam Ann-t az ablakból.-kapta fel az egyik bőröndöt.
Amilyen lendülettel felvette,ügy vágta magát el a flaszteren.
-Szerintem jobb ha azt a kis húzós izé részét használjuk.-tettem fel egyik kezem,mintha jelentkezni akarnék.
-Kösz,hogy szólsz.-ült fel és húzta maga után a két bőröndöt.
Tíz, szenvedéssel járó bőrönd húzogatás és ajtó zárógatással járó perc után már a jól ismert kis Volvóba voltunk.És a reptér felé vettük az irányt.Nagy unalmamban mit csináltam?Hát jó,hogy Twittereztem.



@ImRoxanneWest: Vigyázz Amerika,támadnak az Angolok!xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése