2012. augusztus 31., péntek

4.fejezet

-Mi se sokkal többet tudtunk meg rólatok.-mutatott ránk Nathan.
-Hát lesz időnk megismerni egymást.-mondta Tom.
-Hát igen.Ötven nap talán elég lesz rá,hogy megismerjük egymást.Meg amúgy is.Ha valakik együtt élnek,akkor jobban megismerik egymást,mint ha saját magát kéne bemutatnia az embernek.-magyaráztam.
-Ámen.-mondta Jay.
Egy kisebb csend állt be,amit Siva szakított meg.
-Ti voltatok már a London Eye-n.?-kérdezte.
-Nem,mióta ideköltöztünk azóta nem nagyon mentünk semerre,inkább csak melóztunk.-mondta Ash.
-Úgyanez.-bólogatott Max.-Elmegyünk megnézni?
-Persze.-válaszolt mindenki.
 Így hát kis csapatunk felkerekedett elindulni a London Eye felé,ami mint kiderült.Meglehetősen közel volt.Csak fél órát kellett sétálnunk.Ezalatt mindenki beszélgetett,viccelődött és baromkodott.Kivéve Nathant.Ő valahogy végig a telefonját bújta,csak néha néha szólalt meg de akkor se valami boldogan.Mikor megérkeztünk a hatalmas körhintához néhány rajongó megállított minket.Adtunk pár autogrammot és csináltunk pár közös képet.Majd mindannyian beszálltunk egy Kapszulába és nézelődtünk.A nap épp lemenőben volt így a látvány még csodálatosabb lett. Egyszerűen lélegzet elállító volt.
/Valami ilyesmi látvány.:)/

-Ez valami eszméletlen..-ámuldozott szöszke barátnőm.
-Az.-mondta Nathan unalmasan.
Nem szeretem az látni,hogy valaki szomorú.Mindig segíteni akarok nekik.De ahhoz,hogy segítsek tudnom kell a gondterheltség okát.Abban biztos vagyok,hogy nekem nem fogja elmondani.Mástól kéne megtudnom.Nagyjából ahogy megfigyeltem Tommal és Jay-el van a legjobban.
Jayre néztem aki épp Ashel dumált valamiről miközben bámultak kifelé.Akkor marad Tom,felé néztem.Az üvegnek dőlve a mobilját babrálta.Odamentem hozzá.
-Tom,lehet egy kérdésem?-kezdtem halkan.
-Mond.-elrakta a telefonját és mosolyogva felém fordult.
-Nathan miért ilyen ...búskomor?-mikor ezt kimondtam hirtelen lefagyott az arcáról a mosoly.
-Hát..az igazság az,hogy a barátnője miatt ilyen.-mondta lehangoltan.
-Barátnője.?Nem mondta,hogy van.Mi történt?
-Hát csak annyi,hogy Nathan és Clare már elég régóta együtt voltak.Mikor kb most egy hete kapta rajta Nath,hogy megcsalta.Eléggé összevesztek.Minden egymás fejéhez vágtak.Azóta nem beszélt Clare-el és azért lóg a mobilján,mert azt hiszi írni fog neki,vagy felhívja.Bár mondjuk ez hülyeség az ő részéről is.Már nem volt az igazi a kapcsolatuk.Csak azért voltak már eggyüt az utolsó hónapokban,mert egyikőjük se merte kimondani,hogy vége.Meghát ha szakítanának akkor ez lenne mindenhol a címlapsztori.Tudod milyen a sajtó.-magyarázta.
-Értem.De ha már nem szereti akkor miért vár még mindig rá..?Bocsánat ha értetlen vagyok,de én ezeket az 'érdek' kapcsolatokat nem vágom.
-Mert könnyebb lenne ha Clare szakítana vele..-mondta mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne,felvontam a szemöldököm,mire bővebben kifejtette.-Ha Nathan mondja ki a végszót akkor ő lenne a gonosz,csúnya nőcsábász aki minden utjába kerülő lányak összetöri a szívét.
-Oh.Így már értem.
-De emlékszem pár cikkre.Téged is hírbe hoztak már pár emberrel.Lehet egy pofátlan kérdésem?-bólintottam.-Igaz volt valamelyik is?
-Egyiksem.Egyszer még mikor Manchesterben laktam a szüleimmel,elmentem a bátyámmal vásárolni.Természetesen egy paparazzi akkor is a nyomomban volt és lekapott.Másnap mentem Ashleyhez és az újságosnál meglátom a Teen Trend/nem létezik.csak kitaláltam-a szerk.~/ cimlapjánhatalmas betükkel: 'Roxanne West és titkos szerelme?!' alatta pedig a kép amin a bátyám mellett megyek ő meg álőlei a nyakam.-nevettem.-Mióta híres vagyok nincs barátom.Vagyis egy volt.De nem tudta elviselni,hogy mindenhol paparazzok vannak.Szóval megmondtam neki,hogy nem akarok neki fájdalmat okozni,és közös megegyezés alapján szétmentünk.
-Azt pont láttam.-vigyorgott rám.-amugy miért kérdezted?
-Ja csakmert nem szeretem nézni ha valaki rosszkedvű.Késztetést érzek,hogy segítsek neki,bármi áron.-mondtam komolyan.
-Jaj de drága vagy.Ez kedves.-mosolygott.-Ha nem félnék,hogy holnap cimlapon leszünk,megölelnélek.-nevetett.
-Haha..-vigyorogtam rá én is.
-Na de most komolyan.Igazi Gentlewoman vagy.-nevetett.
-Ez tényleg sokkal komolyabb volt.-nevettem énis.-Na de ha megbocsátassz,tartok egy kis lelki fröccsöt.-mutattam Nathanre.
-Sok sikert.
-Köszi.-mondtam majd Nathan mellé,aki most is -mint eddig- a telefonját bámulta.Egy pillanatra rám emelte a tekintetét majd vissza a telefonra.Hátamat az üvegnek támasztottam.-Szia.
-Hali.
-Tom elmesélte.-mondtam neki kedvesen,mire csak értetlenül nézett rám.
-Mit?
-Azt,hogy miért bámulod a mobilod olyan megszállottan.-mosologtam rá,mire ő megfordult és ő is neki döntöte a hátát az 'ablaknak'-eddig az üveg felé fordulva beszélt velem-.
-Hát,akkor tudod.-dugta zsebre a telefonját.-Tudom mit fogsz mondani.
-Na mit?
-Jössz majd a lányos kis monologoddal amivel Claret véded,hogy csak biztos azért tette mert keveset foglakoztam  vele a munkám miatt.-hadarta lehajtott fejjel.
-Egyáltalán nem ezt akartam mondani.Nem akarom védeni,épp hogy neked akarok segíteni.
-Ehh.-emelte fel a fejét.-Eddig csak a srácok akartak nekem segíteni..nem őt védeni.
-Kitalálom..felhívott az egyik barátnője és lecseszett téged,hogy minden csak a banda miatt van és,hogy csak egy kis figyelemre vágyott valakitől.-bólintott.-Ezzel a legkönnyebb takarózni egy híres embernél.Alattomos és undorító indok.
-Az.-helyeselt Nath.
-Na de most jövök én a kissé pompom lányosan bátórító szövegemmel.-vigyorogtam rá,erre kicsit elnevette magát.-Na úgytűnik elérem a várt hatást.Ez jó.Ja a duma..Na akkor kezdem.-a drámai hatás kedvéért megköszörültem  torkom,megint nevetett.-Arról,hogy megcsalt nem te tehetsz.Ne várd,hogy ő szakítson veled,mert ezzel csak neki teszel jó.Azt fogja hinni,hogy még mindig szereted..-itt félbeszakított.
-Nem szeretem.-mondta komolyan.
-Tudom,Tom ezt is mondta.De csss! Éppen szónokolok.-intettem neki.-Hol is tartottam..? Ja megvan.Azt fogja hinni,hogy még mindig szereted és,hogy ezzel tönkretett téged.Ha szakítassz vele akkor nem kell egy hülye érdek kapcsolatban vergödnöd és várni,hogy mikor 'szabadulsz fel'.Hanem felszabadítod magad.Mellesleg nemismerem a csajt,de tuti egy idióta,hogy megcsalt téged.Jó srác vagy.Sokkal jóbbat érdemelsz nála.-mosolyogtam rá.
-Huha.Alig ismersz egy napja és jó srác vagyok?-vigyorgott rám.-Ez aranyos..még nem ismersz eléggé..-kacsintott rám.Ezen csak nevettem.
-Hidd el.Én tudom ki jó srác,megérzem.És te az vagy.-böktem egyet a vállába.
-Misztikus hetedik érzék?
-Nem,csak jó emberismerő vagyok.-nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Hmm,lehet.Tudod mit igazad van.Felhívom most!-vette elő a mobilját.
-Akkor hagylak elintézni..amit el kell intzéni.-indultam volna vissza Ashék felé,de megfogta a kezem és vissza húzott.
-A-a.Nem mész el.Neked köszönhetem,hogy felnyitottad a szemem,megérdemled,hogy hald ahogy 'szabad kismadár' leszek.-mondta,a madaras résznél macskakörmöket csinált a levegőben.Megálltam mellette és ketten vártuk ,hogy felvegye a telefont.Fél perc után felvette,vagyis gonolom felvette,mivel Nathan elkezdett beszélni.
-Szia Clare,gyors leszek.Szakítok veled.Ez a kapcsolat csak nyüg lett nekünk és még a félrelépés is rásegített arra,hogy ide jussak és elmondjam ezt.-itt várt eg picit.Valószinüleg a választ hallgatta.-Rendben,akkor vége.Egyikünk se keresi a másikat,nem csinálunk ebből ügyet.-ujjabb kis csend.-Hello.-végleg lerakta,felém fordult.-Megcsináltam.-vigyorgott rám.
-Büszke vagyok rád.-mosolyogtam.
-Köszönöm.Tudod,kellett nekem ez a beszélgetés.Mármint a kettőnk beszélgetése,nem vele.-emelte fel a mobilját.-De szerintem szedjük össze magunkat mert mindjárt vége a menetnek.-mutatott az ablak felé.
Igaza volt.A kerék már jócskán lefelé tartott.Hogy elszállt ez az egyórás kis út.És annak ellenére,hogy azért jöttünk ide,mert még nem voltunk itt.Nem nagyon figyeltünk a látványra.Vagyis csak kevés ideig..
-Igaz.-nyögtem ki végül.-megyek a táskámért.-mutattam Ashék felé-mivel letettem az út elején és ott hagytam-.Bólintott,én elindultam a tatyómért,mire odaértem és felvettem addigra már nyítodott is a kapszula ajtaja és indultunk kifelé.Úgydöntöttünk,hogy elég volt mára ennyi és elindultunk haza Ashhel.Az úton nem beszélgettünk,fogtunk egy taxit és kemény fél óra alatt hazeértünk,ahogy megállt a taxis csávó,rögtön nyomtam a kezébe a pénzt és ugrottam ki a kocsiból.Nagyon fáradt voltam.Szóval csak letusltam,fogat és arcot tisztítottam.Felvettem a pizsim,bekapcsoltam a TV-t az egyik zenecsatornán,beállítottam az ébresztőm reggel hatra és vetődtem be az ágyba...


1 megjegyzés: