2012. augusztus 31., péntek

5.fejezet

Reggel szintén a szokásos csörömpölő hangra ébredtem,komotosan nyúltam le a földre telefonomért,kapcsoltam ki az ébreztőt és ébresztgettem Asht.Nagy megdöbbenésemre ma egész hamar felkelt.Gondolom tisztában van vele,hogy sietünk.Most kivételesen beengedtem elöttem a fürdőbe.Míg pancsizott elkészítettem a reggeli kávénkat és összepakoltam a cuccaim-nem akarok megint kapkodni mint tegnap-.Negyed ór múlva ki is jött és nem rohantam be.Letusoltam,sminkeltem,hajatcsináltam.Miután kijöttem utam egyenesen a szekrényem felé vezetett,jó öt percig kotorásztam míg megtaláltam a mai napra tökéletes cuccot.
 *Ashley.*











*Roxanne.*


Gyorsan elővettem a telefonom és ránéztem az órára.Háromnegyed hét.Király.Van öt percünk meginni a reggeli frissítőnk.
-Ashley!Öt perc és huzás!-kiabáltam neki miközben leültem meginni a kávém.
Na akkor gondoljuk át a mai napunk.Most üldögélek egy kicsit,aztán irány a rádió,ott megbeszéljük a műsor tartalmát,aztán próba egy laza húsz percben.Majd Autogramm osztás a rádió stúdiója elött.Ebéd Ann-nel és utánna szabad vagyok.Csak be kell pakolni,mert holnap indulunk.Jó lesz ez így.Este hatra végezni is fogok mindennel.
Nagy merengésemből Ash ugrasztott ki.Aki épp a konyharuhával törölgette a nyelvét és közben valamit nyafogot.
-Te mit csináltál?-nevettem el magam.Mire ő szúrosan nézett rám.
-Megégettem a nyelvem a tűz forró kávéddal.-szedte ki végre a szájából a rongyot.
-Drágám,a kávé légyege,hogy meleg legyen és felébresszen.-vigyorogtam rá gúnyosan.
-Nanemond.Amugy indulni kéne.-mutatott a digitális órára ami épp hat ötvenet jelzett.Bólintottam és egy utolsót kortyoltam a kávémból,felálltam és rohantam a kocsim felé.
-Én vezetk!-jelentette ki drága szöszkém.Átpasszoltam neki a kulcsokat és bevágodtam az anyosülésre.
-A Stúdióhoz,Jean.-néztem rá vigyorogva mikor a volán mögé ült.
-Ahogy óhajtja,asszonyom.-mondta és próbálta megpödörni a nemlétező bajszát,elnevettem magam.
Ashleyről és a kocsikról egy dolgot kell tudni.Imádják egymást-bár ez nem csoda,Ash apukája,Don autószerelő volt.a fél gyerekkorát kocsik közt töltötte..a töbit vagy velem vagy nálam-.És mivel szereti és ért is a kocsikhoz,vezetni is elég jól tud.Épp olyan jól,hogy időben odaérjen mindenhova.
Az út alatt felnéztem Twitter-re.Ahogy beléptem szembe találtam magam ezekkel.

@NathanTheWanted követ téged.
@TomTheWanted követ téged.
@SivaTheWanted követ téged.
@JayTheWanted követ téged.
@MaxTheWanted követ téged.

@NathanTheWanted: @ImRoxanneWest köszönöm mégegyszer a beszélgetést.:)x

Visszakövettem őket és Nathannek is vissza írtam.

@ImRoxanneWest: @NathanTheWanted bármikor.:)xx

Nemsokkal késöbb odaértünk a rádiós állomás elé.Ann már a bejárat elött várt minket.Szöszim gyosan leparkolt odaadta a kulcsokat és indultunk Annie felé.Mikor oda értünk az orra elé dugtam a telefont.
-Pont hét óra.-kezdtem köszönés nélkül,vigyorral az arcomon.Forgatta a szemeit.
-Igen,igen..a pontosság mintaképei vagytok na gyerünk hess befelé.-terelt az ajtó felé.Előre engedtem,mivel gőröm sincs mi mere van.Végigentünk a folyósón és megálltunka végén lévő ajtónál.Benyitott,bement követtük őt.Ez biztos valami öltöző lehet,mivel televolt tükrökkel,sminkasztallal és egy óriási kanapéval.A kanapén terpeszkedtek el a Srácok és beszélgetek.Mikor beléptünk rögtön felpattantak és sorban megöleltek minket amit mi viszonoztunk.Rögvest utánnunk lépett be a szobába Kristen és Ryan-a Jó Reggelt Anglia! műsorvezetői-.
-Jó reggelt! Kristen Eastman vagyok,ő pedig Ryan Isgar-itt Ryan biccentett egyet.-mi leszünk a 'faggatóitok'.-mosolyogtt kedvesen ránk.Ann rám nézett,vettem a lapot.
-Hello,Roxanne West vagyok,ők itt Ashley Clarks,Annie Brunker,Tom Parker,Jay McGuiness,Nathan Sykes,Max George és Siva Kaneswaran.-mutattam be mindenkit sorban.-Mindenki nevében mondhatom,hogy örülök a találkozásnak.-kezetfogtunk, leülltem a kanapé szélére Tom mellé,Ash pedig Jay mellé,Annie maradt állva Kristennel és RYannel.Szegény csávó,látszik rajta,hogy mennyire fáradt.Kristennel ellentétben aki már nagyban pörög.
-Nos a következő lesz a menetrend.-szólalt meg elösször Ryan-Elösször ti köszöntitek a hallgatókat,beszéljétek meg,hogy utánna mi Kristennel.Beszélünk a koncertekrl és utánna jönnek majd a témák maguktól.Elénekeltek egy-egy dalt és utánna hallgatói kérdésekre válaszoltok.-szinkronban bólintot mindenki.
Miután minden megbeszéltünk elpróbáltuk kétszer a dalokat.Iszonyatosan izgultam,mindig is lámpalázas voltam és mindig is az leszek.Furcsának hangzik de szégyenlős vagyok mások előtt énekelni..Ashley és Annie az a két személy aki tudja,hogy ennyire nyuszi vagyok.Érdekes,egy félős énekesnő.Ez az amiből sose fogok tudni kinőni.Két perc van kezdésig,már a helyünkön ülünk.Max,Siva,Tom,Én,Nathan és Jay,velünk szembe a Kristen és Ryan.
-Három..kettő..egy..kezdés!-szólalt meg a hang mérnők.
-Hello Roxane west vagyok..-kezdtem.
-Mi pedig a The Wanted.-szólaltak meg mind egyszerre.
-Éss ez itt..A Jó Reggelt Anglia!-csatlakoztam a fiúkhoz.
-Pontosan! Jó Reggelt Anglia! Még egy csodás napra virradtunk pár tehetséges fiatal énekes társaságában.-hadarta el Ryan egy szuszra pezsegve az energiától.Na ez se kakót ivott.
-Igen,Ryan igazad van!Csodás napos nap,hihetetlenűl tehetésges fiatalok.Mégis,hogy érdemeltük ezt ki?!-tette fel a költői kérdést Kristen.
-Ez egy jó kérdés,Kristen.De abba biztos vagyok,hogy pár száz rajongó számára még csodásabbá fogjuk tenni ezt a napot!Úgyanis bejelenteni valónk van!Még pedig az..-húzta az időt Ryan a drámai hatás kedvéért.Egyszerűen élvezet nézni őket miközben dolgoznak.Nagyon értenek a munkájukhoz.Végig mosolyogtam az egészen.
-Jaj,ne húzd szegény fanok agyát.-nevetett Kristen.
-Hát jó.Kedves Wantederek és Roxanerek,a kedvenceitek közös turnét indítanak Amerikában!Srácok meséljetek egy kicsit.Miért éppen Amerika?-fordult felénk.A Fiúk mind rám néztek,én jövök.
-azért választottuk Amerikát,mert ott egyrészt ritkán adunk koncertet,másrészt pedig azért mert,mint Twitteren és Facebookon kiderült,sokkal több Amerikai rajongónk van,mint gondolnánk.Ezért úgy döntöttünk megajándékozzuk őket egy turnéval.-válaszoltam kedvesen.
-És pontosan hol is fogtok fellépni? Igaz miszerint tíz állomásotok lesz?
-New York,Connecticut,Florida,Kalifornia,Washington,Texas,Minnesota,Ohio,Michigan és New Jersey a tíz állomásunk.
-Hol kezdetek?-tette fel a kérdést most Kristen.
-Washingtonban,aztán Kalifornia,Texas,Florida,New Jersey,Connecticut,New York,Ohio és végül Minnesota.-válaszolt Tom.
-Ha jól tudom három nap múlva fogtok kezdeni.
-Igen,holnap indul a repülönk,de csak a második ott töltött napon fogjuk megtartani a koncertet.-Válaszoltam újból én.
-Mennyi időt töltőtök egy helyszínen?
-Öt napot maximum...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése