2013. augusztus 25., vasárnap

Díj #2 & #3

Újabb díjakkal gazdagodtam. Pontosan kettővel, amiket két nagyon kedves barátnőmtől kaptam :) luv ya gurlz.
Igazából nem tudok mit mondani ezért bele is csapok a lecsóba.

Szabályok:
1, Írj magadról 11 dolgot.
2, Válaszolj 11 kérdésre.
3, Tegyél fel 11 kérdést.
4, Küldd tovább 11 embernek.

11. Tény rólam
1. Kifejezetten tetszik a One Direction - They don't know about us c. dala. igazán szépre sikeredett.
2. Úgy érzem most igazán felhőtlen a kapcsolatom a legjobb barátommal.
3. Shakirat hallgatok.
4. Kedvenc helyeim közé tartozik Tommorrowland is.
5. Fáj az összes végtagom.
6. A mai napot alvással töltöttem.
7. Imádom az ékzereket.
8. Semmilyen karkötőt, gyűrűt nem viselek el a bal kezemen.
9. Tele van a szobám üres dezodoros üvegekkel.
10. Takarítanom kéne.. kéne.
11. Sok betegségem van.

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Hány blogot írsz jelenleg? 
 - Mostmár csak kettőt. Majd lesz link :)
2.Mióta vagy TW/1D fan? 
 - TW egy éve :) 1D-t tavaly nyáron még imádtam, mostmár elvagyok vele.
3.Mit szeretsz magadban?
 - Külsőleg: hasam, szerintem szép és lapos. Belsőleg: talán az akarat erőm és az őszinteségem.
4. Mi volt az eddigi legnagyobb hazugságod?
 - Az eddigi legnagyobb még mindig nem derült ki, szóval erre nem nagyon térnék ki. :P
5. Alszol valamilyen plüssállattal? 
 - No.
6. Legnagyobb álmod?
 - Tommorrowland, Anglia, LA/Cali. 
7. Szeretnél fősulira menni? 
 - Igen, de nem MO-n.
8. Szereted a PLL-t? 
 - IMÁDOM! HALEB FOREVER!
9. Szeretni vagy szeretve lenni?
 - Mindkettő. Az egyik a másik nélkül csak kínt és fájdalmat okoz.
10. Boldog vagy most? 
 - Aha, egész boldog.
11. Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
 - Nem szeretnék megöregedni. Úgy max. 20-25 éves szeretnék lenni, vagyis addig öregedni. De ez sajnos lehetetlen :(

11. Kérdés
1. Van valamilyen tartós betegséged?
2. Kedvenc sampon?
3. Ha lehetne egy esélyed, hogy találkozz kettővel a kedvenc sztárjaid közül akkor kikkel találkoznál? 
4. Téged is idegesít, hogy ilyen rossz minősége van a Liebster díjnak? Engem nagyon..
5. PLL, Teen Wolf vagy TVD?
6. Szoktál gondolkodni napközben (suliban/munkában/sétálás közben/ stb..) azon, hogy mi lesz a blogod következő fejezeteiben?
7. Meddig tart megírni egy részt?
8. Kedvenc író?
9. Rihanna vagy Miley Cyrus?
10. Neked is nehéz kitalálni 11 random kérdést?
11. Olvasod a blogom?

Kiknek küldöm:


11 tény
1. Még mindig Shakira megy a lejátszóban.
2. Ha rajtam múlna 0-24-ben blogot írnék.
3. Szeretem a hot-dogot.
4. Kedvenc műsorom a tortakirály/tortafőnök, HIMYM, rém rendes család, F-R-I-E-N-D-S és a PLL.
5. Idegesít, hogy akárhányszor új Gmailt csinálok és felmegyek Youtube-ra, a YT kényszerít a csatornák feliratkozására.
6. Utálom az értetlen embereket.
7. Ki kéne festenem a körmömet.
8. Gyakran zsibbad el a lábam.
9. Vasalom és festem a hajam.
10. Nem tudom jól állna nekem a totál szőke haj.
11. Állítólag hasonlítok Ellie Gouldingra.

5 Válasz:
1. Mi az eddigi legcikibb dolog ami megtörtént veled a suliban?
 - Nem tudom, nem igen égtem be. Inkább másokat égettem.
2. Legtöbbet játszott dal az IPod-n, gépeden, telefonodon?
  - Teló: Little Mix - Always be together & madhouse. Gép: Macklemore - Can't hold us
3. Volt már, hogy megálmodtál valamit előre?
 - Rengetegszer.
4. Ha külföldön nyaralnál és a szüleid véletlenül ott hagynának mit csinálnál?
 -  Fogalmam sincs. Bőgnék.
5. Melyik híresség követ téged Twitteren?
 - Backstreet Boys, Il Volo, valamilyen svéd ikerpár és tudom, hogy nem híresség, de még TW Nathan húga is követ. *büszke*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése