2012. december 9., vasárnap

16.fejezet

Ismét it az új. véleményt kérek.:) +2 komi és jön az új!
***

A fiúk része hatalmas volt. Élőbe még jobbak, mint bárhogy máshogy. Ezerszer jobbak. Végig azt figyeltem mit hogy csinálnak és hihetetlen milyen energikusak. Mikor kiértek a backstage-be mindegyiküket megöleltem amiért olyan ügyesek voltak.. Na jó, nem tudok hazudni. Nem csak azért öleltem meg őket mert olyan fantörpikusak voltak mint a franc, hanem azért, mert így legalább nem feltűnő ha Nathan-t ölelgetem. És ahogy láttam ezzel a kis öleléssel is mosolyt csaltam az arcára, aminek nagyon örültem. Mindenki gyorsan elvonult rendbe tenni magát. Alexis, Sky, Nareesha és én hiper sebességgel átöltöztünk a bulihoz és mentünk is ki a srácokhoz akik már a stadion hátsó kijáratánál vártak minket. Taxival mentünk el a clubig. A helynek ahova mentünk Gömb volt a neve, mikor beléptünk rögtön rájöttünk miért pont gömb. Minden tárgynak és bútornak volt egy kerekebb íve ráadásul szinte minden tárgy üvegből volt. Mintha egy elcseszett üvegeshez léptünk volna be. Nunu és Seev leültek egy boxba Max és Sky társaságában, Jay letelepedett a pulthoz és minimum három korsó sört magába vágott kezdés ként, Lexi, Tom, Nathan és én pedig eltáncikáltunk a tömegben. Bár mondjuk a táncolás igazából abból állt, hogy a fiúk hülyét csináltak magukból mi Lexivel pedig csak nevettünk rajtuk.
Tom latin tánc bemutatója közepette lefagyott és elszörnyedten tekintett a pult felé.
-Mi a baj?-kérdeztem tőle kiabálva. A zene miatt csak így tudtunk beszélgetni, igazán hallásbarát hely.
-Semmi, csak itt van a volt csajom, a pultnál és kicsit zavar, hogy bámul.-kiabált vissza.
Lexivel összenéztünk és rögtön tudtuk mi a dolgunk.
-Elintézzük, hogy leakadjon rólad?-kérdezte Lexi ördögien mosolyogva.
-Attól függ. Meg akarjátok ölni? Mert az azért túlzás len.-Alexis félbeszakította.
-Dehogy akarjuk megölni! Ha ki akarnánk végezni akkor nem kérdeztük volna meg csak oda mentünk volna és.. Na jó, ezt inkább nem mondom de nem öljük meg. Azt akarod, hogy hagyjon békén igaz?-bólintott.-Akkor meg kuss és figyeljétek a mestereket.
-Pontosan. Majd mi elintézzük.-Alexis felé fordultam- Na akkor hogy legyen? Részeg vagy ribanc módban?-tettem fel a kérdést újdonsült barátnőmnek.
-Mennyire tapadós a csaj?-kérdezte Lex Tomtól.
-Eléggé. Mikor kiraktam még két hétig óránként hívott.
-Ajaj. Akkor ribancba toljuk.-sóhajtottam.
-Azaz. Na akkor ruha feljebb, mell ki és olvadjunk be.
Mindketten kitettük amit ki kell és hasunkat a gerincünkig behúzva sétáltunk oda a csaj két oldalára. Én álltam be a bal oldalára Alexis peddig a másikra és mintha tök véletlen lenne az, hogy pont mellé jöttünk. Ismerjük az ilyen csajokat, nem fogja kibírni  hogy ne kérdezzen rá arra,hogy ismerjük-e a srácokat. Csak idő kérdése. Alexis rendelt nekünk egy-egy pohárka Jack Daniel's-t és vártuk, hogy belesétáljon a 'csapdánkba'.
-Bocsánat lányok. Ti honnan ismeritek Tom-t és Nathan-t?-kérdezte. Mikor meghallottam, hogy beszél azt hittem elkap a röhögő görcs. A kis csajnak nem gyenge tájszólása van.
-Oh csak kavargatunk velük.-vágta rá Alexis nyávogós hangon miközben a haját csavargatta. A csaj nem nagyon értette mit mondott.
-Jaj hát tudod, hogy értjük. Mint abban a filmben..Jaj mi is a címe.-magyaráztam cérnavékony hangon, majd hajamat hátradobva folytattam.-Oh megvan! Mint a Barátság Extrákkal-ban, tudod semmi érzelem, csak kavarás.
-Jaa, értem- válaszolt,majd egy kis habozás után megszólalt- Segítetek nekem is bepasizni?
Annyira éreztem. A halacska fennakadt a horgon. Lexivel feltűnés nélkül egymásra vigyorogtunk. Innen már pite lesz.
-Persze drága. Hát ezért jöttünk ide, mert láttuk milyen magányos vagy itt egy magad egy ilyen szép kiscsaj.-simogattam meg hátát.
-Igazán kedvesek vagytok, köszönöm!
-Semmiség gyönyörűm.-Lexi a kis matrica mosolyával bárkit bármire rá tud venni, most már biztos vagyok ebben is.
-Na kislány mit szólsz ahhoz a sráchoz,ott?-mutattam egy kevésbé részeg pasasra aki egyedül ült az egyik boxban.
-Hmm, egész jó pasi. És ha oda megyek hozzá mit csináljak?
-Vigyél neki egy korsó sört, rebegtesd a szempillád és nevess minden poénján. Ezek mindig beválnak -magyaráztuk szinte egyszerre Lexivel.
-Jaj lányok nagyon szépen köszönöm! Mondjátok meg Tomnak, hogy üdvözlöm.-és már szaladt is részeg barátunk felé.
-Olyan hamar felnőnek.-szólaltam meg miután a melleim visszaraktam oda ahova valók.
-Engem kicsit irritált  Főleg a beszéde, de hát ez van. És most ünnepeljük meg, hogy jó színészek vagyunk. Pultos, négy Jack Daniel's-t kérünk!-szólt oda a bárpultosnak.
Míg a csávóka a piás üveg kinyitásával szenvedett addig vártunk. Egyszer csak egy kezet éreztem meg a fenekemen. A kezem ösztönösen ökölbe szorult és próbáltam lenyugodni, már amennyire. A fickó aki letapizott bűzlött a piától. Kb lehetett huszonöt éves, de látszott rajta, hogy nem egy agysebész alkat. Szerencsétlenségemre leült a mellettem lévő székre és úgy bámult mint aki még sose látott nőt.
Egy újabb kezet éreztem meg derekamon. Most már tényleg azon voltam, hogy megfordulok és lekeverek egyet ennek a gyökérnek. De mikor hátra fordultam nagy meglepetés fogadott. Nem a piás férfi fogta meg a derekam, hanem Nathan. Egyik kezével a derekam fogta másikkal pedig a pultnak támaszkodott miközben a tapizós sráchoz beszélt.
-Figyelj haver, ha még egyszer hozzáérsz a barátnőmhöz vagy csak simán rá mersz nézni úgy átszabom az arcod, hogy már csak új lenyomatról fogják tudni megállapítani ki vagy. Világos, agyhalott?- úgy mondta el ezt az egészet, hogy már készült ráugrani és szálanként kitépni az orrszőrét és gumikalapáccsal szilánkosra törni az összes csontját.
A srác elböfögött egy "Bocsi"-t és arrébb dülöngélt.
-Úgy látszik nekem is megvan a védőangyalom.-mosolyogtam rá.
-Én nem vagyok angyal. Én csak a saját angyalomra vigyázok, hogy az enyém maradjon.-kacsintott rám.
-Srácok, ez a tietek. Menjünk vissza Tom-hoz.-szólt oda nekünk Lexi és adta a kezünkbe az egy-egy pohárka Jack-t,majd vette az irányt barátunk felé.
Nath-l követtük és még egy másfél óráig ott voltunk velük. Folytattuk az abba maradt tánc bemutatót. Nathan még ivott egy-két pohárral de szerencsére nem rúgott be. Csak egy kicsit a fejébe szállt, gondolkodni azért még nagyjából tudott.
Fél egy felé Nareeshaék oda jöttek hozzánk és közölték, hogy ők most elmennek. Nath-l csatlakoztunk hozzájuk, elköszöntünk Alexistől és Tomtól majd elhagytuk a clubot. Ahogy kiértünk az utcára rögtön végig mértük van-e valamerre valaki. Szerencsére sehol senki így Nathan-l nyugodtan, egymás kezét fogva haladtunk Nareeshaék mellett. Út közben teljesen jól elvoltunk. Viccelődtünk meg minden. Nathan vagy százszor körbenézett mielőtt megcsókolt, amin Sivaék csak nevettek.
Mivel egy Taxi se volt ezért egy laza fél órás séta után visszaértünk a hotelbe. Nath-l a lifttől még mindig tartottunk egy kicsit de miután épségben felértünk a tizenötödikre lenyugodtunk és magabiztosan lépkedtünk végig a hotel előterén.
Ahogy végig néztem a többieken láttam, hogy elég fáradtak. Nem nagyon akartam még ébren tartani őket. Főleg, hogy már engem is elálmosított Daniel's barátunk. Elrohantam fürdeni, levakartam magamról a sminket és mielőtt még bevágódtam volna az ágyba átosontam Nathan szobájába, adtam neki egy szájra puszit jóéjt kívánság helyett és vissza vonultam a szobámba. Bekapcsoltam a TV-t ahol épp az Eureka ment. Nem nagyon kötött le így gyorsan el is aludtam.

***

Reggel a többiek nevetgélésére keltem. Úgy látszik csak bennem hagyott akkora nyomot a tegnapi buli, hogy egészen délig aludtam. Feltápászkodtam, kitúrtam valami hordhatót az utazó táskámból és elvonultam a fürdőszobába átöltözni, sminkelni.
Sajnos nálam a reggelek olyanok, hogy alig látok el az orromig. Szóval felültem a mosdó pultra és úgy próbáltam meg felkenni magamra a szempillaspirált.
-Jó reggelt babám.-szólalt meg az ajtóból Nathan.
-Eddig az angyalod voltam, most már a babád? Fejlődünk drágaságom.-nevettem majd leugrottam a pultról, odasétáltam hozzá, átöleltem a nyakát és megcsókoltam.-Neked is jó reggelt.
-Nem jössz ki hozzánk? A mai napot is pihenéssel és józanodással töltjük.-mosolygott rám.
-De persze.-engedtem el, a szempillaspirált bedobtam a táskámba és kimentünk a többiekhez.
-Hali srácok.-köszöntem nekik.
-Na, épp a zenei hírek mennek. Kíváncsi vagyok benne vagyunk-e.-hurrogott le Max.
-Bocs, hogy élek.- flegmáztam vele és Nath-l lehuppantunk a kanapéra.
Míg Max  nyálcsorgatva figyelte a híreket én felmentem a Twitteremre a mobilomról. Nathan megjelölt egy Tweetben.

@NathanTheWanted: @RoxanneWest Korai vakságban szenvedsz.x


Ezen csak mosolyogtam. Ám mikor vissza akartam írni meghallottam a TV-s bemondó csajt ahogy rólam és Nath-ről beszél.
-Bár Roxanne West és a The Wanted még csak pár napja turnéznak Amerikában, de úgy látszik a csapat legfiatalabb tagja és az énekesnő máris egymásba gabajodtak. A múlt este készült róluk pár lesifotó amin épp  kéz a kézben sétálnak Washginton utcáin és még egyéb képek.-itt bevágták a nő mögé a háttérbe azt a képet amin épp egy csókot váltottunk- A két fiatal még nem mondott semmit kapcsolatukról, de ahogy elnézzük a képeket több van itt mint szimpla barátság.
Ahogy körbenéztem azt vettem észre,hogy mindenki -kivéve Nareeshat és Sivat- minket néz tátott szájjal.



2 megjegyzés: