2013. február 24., vasárnap

26.fejezet

*Alexis szemszög*
Roxanne távozása után beültünk a TV elé és egy igen gagyi filmet bámultunk. Nagy unalmamban inkább kimentem a konyhába és valami ehetőt kerestem -azt azért megjegyezném, hogy látszik a ház férfi uralma. A hűtőben csak sört és colat találtam, a szekrényben pedig sós ropit és chipset. Igazán jó menü egy modellnek, plusz öt kilóval megyek vissza pózolni.. Ki is vágnának.
-Kapjátok magatok, vásárolni megyünk.-parancsoltam rá a ház uraira.
-Én maradooooook!-nyüszített Bird.
-Én is. Nunu nemsokára ideér.-fogta be Jay száját Siva.
-Akkor ti jöttök. Öltözzetek.-mutattam Maxre, Tomra és Nathanre akik csak bólintottak és indultak a szobájuk felé.
Miután felöltöztem és ellenőriztem Tom és Max ruháját bekopogtam Nathanhez, aki épp akkor jött  ki a fürdőjéből.
-Te tényleg így akarsz jönni?-néztem rá felvont szemöldökkel.
-Mér' mi bajod a cuccommal?-kérdezett vissza miután végigmérte öltözékét.
-A viseleteddel semmi, azzal van gondom ami a szemed fölött van.-mondtam. Mivel ismerem annyira Nathant, hogy tudjam nem esik le neki  mire célzok felvilágosítottam.-A szemöldököddel, te tökkel ütött.
-Mi?!
-Nathan, nem fogok hazudni.. Olyan parti szemöldököd van amilyet a világ még nem látott.
-Neked meg szőrös a lábad. Kész megváltás a világnak, hogy hosszú farmert vettél fel, mert lassan Tarzan eltudna bújni a szőrfüggönyödben.-vágott vissza vigyorogva.
-Nekem a szőrös jön be.-hajolt be az ajtón Tom kajánul vigyorogva.
-Oké Nath, igazad van. Ideje gyantázni.-sóhajtottam majd kivonultam a szobából.

*Roxanne szemszöge*
Ahhoz képest, hogy már fél tízkor elindultunk -a házamtól csupán tíz percre lévő- Fő utca felé még mindig nem értünk oda. Pontosan tizenegy óra volt mikor beestem apámmal és Chrisel az oldalamon a McDonald's-ba. Annie az étterem legeldugottabb sarkában elhelyezkedő asztalnál foglalt helyet, oda cammogtam és leültem vele szembe.
-Megjöttünk és nem késtünk.-mutattam rögtön rá a tényre.
-Ügyes vagy, majd kapsz jutalom falatot.-válaszolt cseppet se kedves hangsúllyal Ann.-Bocsánat, ezer dolgom  van még ma és a fejem is szét robban. Gyorsan beszéljük meg amit kell és utána mehetünk mindketten.. Vagyis négyen.
-Akkor hajrá.-sóhajtottam.
-Nos mivel most egy kicsit lazítottál visszatérhetünk a kemény melóba. El kéne kezdeni dolgozni az új albumodon, be kéne iktatni néhány fotózást, interjút és TV műsort. Felmerült az a kérdés Aaron Buckingham és köztem, hogy mi lenne ha a Lawsonnal is turnéznál egyet, de csak most Anglián belül. A srácok már beleegyeztek és már csak a Te válaszodra várnak. Ha beleegyezel akkor a turné jövő Februárban indulna.
-Na akkor megint sokat leszek itthon, de oké. Legyen.-mosolyogtam.
-Oké, akkor majd szólok nekik a döntésről. A másik az album. Vannak régebbi dalaid amiket még sose használtál fel, de gyönyörűek. Azokat mindenféleképpen bele kéne válogatnunk, és nemrég írtál párat még mikor Manchesterben voltál, azok is jók lesznek. És nemrég felajánlotta egy dalszerző, hogy ír neked.
-Tudod, hogy utálom ha alám teszik a dalokat..-néztem rá miközben a frissen kapott narancslevem szívószálját piszkáltam.
-Egyszer kibírod, nemde? -bólintottam.- A Favina nemrég felkért egy fotózásra, amit elfogadtam a nevedben, ha nem gond. Aztán jövő nyáron indul egy új reality az MTV-n, Summer Break néven. Az egésznek annyi lényege van, hogy pár sztárt nyaralásnak titulálva elvisznek egy teljesen más országba, ahol napi huszonnégy órában rögzítik az életüket és összevágva adják le heti ötször. Eddig úgy tudom csak Justin Bieber és Cara Delevingne ment bele a dologba, ezen gondolkozhatsz. És akkor még valamelyik TV műsorban közölni is kéne az új koncertet, de az is ráér még. És Alexist is vissza akarom rángatni a kifutókra, szóval örülnék neki ha nekikezdenétek egyfajta edzésnek.
-Rendben. De a dalokra visszatérve, amiket otthon írtam elég ballada szerűek.
-És ez a jó. Eddig szinte mindig olyanok voltak a korongjaid, mint egy feltöltött duracel nyuszi. Ideje egy kis változásnak. Mellesleg néha jó egy kis csöpögős szerelemről szóló zene.-magyarázta Ann. Fáj belátni de igaza van. Mellesleg jól eltudom játszani a hattyú halálát.
-Na állj. Magyarul ha ez a sült liba úgy dönt, hogy ő most halálosan bedepizik akkor ír pár  nyálas dalt és máris a slágerlisták elején van, ezért fizetik?-kapta fel a fejét bátyám.
-Hát igen, nagyjából.-bólogatott Annie.
-Azta mindenit. Lehetek én is énekes?-viccelődött Chris.
-Hát a hangod megvan hozzá, már csak azon áll, hogy tényleg az akarsz-e lenni.-nézett rá komolyan Annie.
-Egyszer élünk!-vigyorgott.- Majd még megbeszéljük a dolgokat. De most nincs sok kedvem ezzel foglalkozni.
-Rendben, csak ennyit akartam mondani. Ha akartok mehettek, Roxanne akkor beszélek Aaronnal.
-Oké, de mi most megyünk. Kong a hűtőm az ürességtől, be kell vásárolni-álltam fel az asztaltól.

A hatalmas áruházban találkoztam Alexis-l aki a tudtomra adta, hogy a srácok is itt vannak valamerre. Míg apám és Chris bespájzolt csokiból, sörből és egyéb a túlélésükhöz szükséges dolgokból mi elkalandoztunk a sminkes, ruhás osztályra, a nagy alapozó keresés-tesztelés közepette kikönyörögtem egy képet Lextől, amire engedélyt adott. Gyors haj igazítás után elkészült a kép és fel is raktam az Instagramomra.
@RWestOfficial: a kacsa és a jó kislány. @LexLloyd
Miután ezzel is kész lettünk és megtaláltuk a megfelelő kencét felkerekedtünk, hogy megtaláljuk édesapám és drága testvérem. Nem sokat kellett bandukolnunk, ugyanis a műszaki cikkeknél, pontosabban a TV-nél megtaláltuk őket.
Kirángattuk őket a nagyobbnál nagyobb "varázsdobozok" elől és irányt vettünk az ehető áruk felé -bár mondjuk tisztában vagyok vele, hogy a bátyám csak a hecc kedvéért képes lett volna beleharapni egy laptopba- és kezdtük telepakolni a kosarunkat.
Épp két fagyi közt vacilláltam mikor apu megfogta a vállam.
-Kicsim, nem ő a barátod?-mutatott egy srácra aki épp az idióta kopi haverjával táncol Gangnam Style-t a supermarket közepén. Ez Max és Nath. Mit ne mondjak, remek első benyomás.

Oké. 
Nem vagyok megelégedve magammal. Hosszabbat akartam.:cc
Mindegy.
4 komi és jön az új.
byee.<3 



4 megjegyzés:

  1. Gangnam Style??? Wow ...:)) Na mindegy ...Nagyon jó lett ...Kicsit tényleg rövid lett ..de nem baj az ...A lényeg , hogy nagyon jó lett ..Gyorsan köviit ..:)

    VálaszTörlés
  2. "Neked meg szőrös a lábad" Kedves..xx:))
    tök jó lett ...Folytatást;))

    VálaszTörlés
  3. tudod, hogy imádlak; NEXT PLEASE! :3 imádom amúgy a beszólásaidat :33

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, legyen következő :D

    VálaszTörlés