2013. június 20., csütörtök

#1 Díj

Aloha mindenki!
Megkaptam életem első díját Csajsziii_1D-től, köszönöm drága. :)

Nos lássunk is neki a medvecukornak.

Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4, Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam
1. Borzalmasan lusta egy egyén vagyok
2.Régen (mondom RÉGEN!!) szerettem a 1D-t.
3.14 éves vagyok
4.a legjobb barátnőmet nyolc éve ismerem, de csak másfél éve vagyunk igazi legjobb barátok
5.nincs kedvenc évszakom, mindegyikkel van valami bajom.. :D
6.gyűlölöm az állatkínzókat
7.a kedvenc TV csatornáim a TLC, LifeNetwork és a Comedy Central
8.nagyon haragtartó vagyok
9.képes vagyok kicsinálni azokat az embereket akik bántják a családom vagy barátaim 
10.érdekel a pszichológia 
11.hatalmas PLL fan vagyok (szerintem ez nem akkora meglepetés..)

11 válasz
1: Nathan Sykes vagy Harry Sytles? Nathannnnnnnnn

2: Mióta írsz blogot? huhú, jó kérdés. ezt a blogot tavaly júliusban kezdtem, asszem'. de még ez előtt is írtam.:)

3: Hány éves vagy? 14

4: Szereted a The Wanted-ot? Ha igen, miért? Ha nem, miért?  szeretem?! höh, IMÁDOM! Azért mert remek zenét csinálnak, hatalmas szeretettel viszonyulnak a rajongóikhoz, emberileg viccesek és szeretni valóak, nincsenek elszállva maguktól. Ja és persze az se utolsó szempont, hogy helyesek.

5: Leborotválnád a hajad egy VIP koncert jegyért? sok mindent megtennék egy VIP jegyért.. de a hajamat nem borotválnám le. szegénykém így is annyit szenvedett..:cc

6: Szerinted a 1D és a TW ki fog e valaha békülni? 50%-50% az esély. főleg ha az Union J belendül.

7: Szereted a csokit? nemigazán..

8: Meg vagy elégedve magaddal? no.

9: Mit szeretsz a saját blogodban? azt, hogy  bonyolult és vannak benne váratlan fordulatok.. legalábbis szerintem vannak.:)

10: A hosszú kapcsolatok híve vagy? 14 évesen nem sok kapcsolat híve vagyok, de természetesen többre tartok egy tartós, igazi kapcsolatot. ez igaz szerelemre és barátságra is.

11: Mit üzensz az olvasóidnak? azt, hogy nagyon szeretem őket és köszönöm nekik a pozitív visszajelzéseket, a sok biztatást. tudom,hogy sokáig váratlak titeket az új részekkel és ezt borzalmasan röstellem. tényleg.:( próbálok ezen majd változtatni.

11 kérdés
1. Mióta és ki/mi miatt lettél TWFanmily?
2. Ki és miért a kedvenced?
3. Melyik a kedvenc TV műsorod? 
4. Van példaképed? Ha van akkor ki?
5. Melyik weblapot látogatod rendszeresen?
6. Melyik az a film amit bármikor meg tudnál nézni?
7. A hely ahová legszívesebben elutaznál? (értelmes kérdés lett..:))
8. Milyen nyelveket tanulsz?
9. Hány éves vagy?
10. Anyás vagy apás vagy?
11. Kedvenc TW, Lawson és Big Time Rush dal?

Akiknek küldöm
1. A. C.
2. Emese Széles
3. Zita Kovács
4. Szandi Kovács
5. Bianka Lukácsi

1 megjegyzés:

  1. Megjött a kritikád. :) http://kritikaknektek.blogspot.hu/2013/07/kritika-88-wanted-fanfiction.html

    VálaszTörlés